Språk iFokus

Språk

Etikettövrigt
Läst 365 ggr
Sabah
10

Möts av ilska!

Är det någon fler än jag som inte tycker om sidhuvudet?
Jag skulle hellre vilja ha en "varm" bild där man känner sig välkommen! Språket finns ju med oss i alla livets situationer! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

• Redigerat 2020-10-31 12:49 av Sabah
Fridaaaa
4

Håller med dig

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Herveaux
5

#0: Jag håller med, nuvarande bilden känns lite väl ilsk.

// Harley

Carmarino
2

Håller också med. Har inte för mig att det var den bilden i gamla iFokus. Den här känns väldigt aggressiv.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Pyttelite
1

#0: Hör kanske bättre hemma under support. 😁

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Sabah
2

#4 Ville kolla om det var fler som tyckte likadant och har sett att en del sajter väljer egna sidhuvuden. 🙂

💖🧡💛💚💙💜

• Redigerat 2020-10-31 14:37 av Sabah
DesK
3

Jag håller också med er 😊

/Désirée

Vixxen
4

Ja, den headern är trist…

[Moon AppleGrey]
3

Har inte tänkt på det förrän nu när ni nämner det, men ja… ser ju ut som att personen har råkat i luven riktigt ordentligt med den han telefonerar med.
Nog skulle det vara trevligare med en annan bild än en "gaphals". 😅

Carmarino
3

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Vixxen
2

#9 Gillar den med glasögonen! Nr 2

Sabah
1

Då är jag inte ensam! 🙂 Då kanske vi kan få till ett byte! 🙂

#9: Vad bra att du kommer med förslag! 🙂
Gillar också den med glasögonen, nr. 2
Tycker också att den med "svarta tavlan" skulle funka! 🙂
Finns säkert många passande bilder om man börjar leta!

💖🧡💛💚💙💜

DesK
2

Vi får hoppas att Raphanus tittar in snart och ger sin syn på sidhuvudet, det är ju han som är värd och jag är Medarbetare här 😊

/Désirée

Sabah
2

#12: Blev lite ivrig när jag fick medhåll, värden får titta på saken när han tittar in! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

[Moon AppleGrey]
1

#9 Gillar både 1:an och 2:an, men tror jag tycker allra bäst om 2:an.

raphanus
2

Jag vet i ärlighetens namn inte hur det nuvarande sidhuvudet har kommit upp eller var det kommer från. Jag har kontaktat en av värdarna för den övergripande sajte, så får vi se om jag kan få hjälp den vägen. Det är verkligen jättefina förslag i tråden här!

Herveaux
0

#15: De gamla sidhuvudet byttes ut av Niklas & co. vid nylanseringen av iFokus. Admin kan själva byta sidhuvd via Admin ---> Inställningar för sajt.

// Harley

raphanus
2

#16: Guldstjärna! Tack! Då ska jag se om jag hittar en bra bild. Det måste vara en bild som jag har rätt att sprida, så jag ska lägga manken till också.

Carmarino
4

#17: Kolla länkarna i #9. De går till en sajt med fria bilder (tror det var Niklas som rekommenderade den), så gillar du inte någon av de fyra förslagen kan du bara leta vidare. 😊

• Redigerat 2020-11-11 12:56 av Carmarino
Herveaux
2

#17: Inga problem! 😊 Sajten som förslagen här ovan kommer ifrån är fria att använda. Därifrån kommer nog de flesta av iFokus nya sajthuvuden.

Edit. Ah, Carmarino hann före. 🧡

// Harley

• Redigerat 2020-11-11 12:57 av Herveaux
raphanus
5

Jag är svag för handskrift, så jag valde en bild med handskriven text på. Nu slipper vi telefongastaren!

• Redigerat 2020-11-11 13:00 av raphanus
Herveaux
2

#20: Oh, snyggt!

// Harley

Carmarino
3

#20: Toppen! Det är mycket trevligare med text än med ilskna telefonpratare. 👍

raphanus
1

#21: Tacka Carmarino!

DesK
0

Snyggt, bäste Raphanus 👍😊

/Désirée

Sabah
2

Nä, men se där, den ilskne mannen är portad! Betydligt trevligare med en bok med gammal skrift! 📙 🙂 Snyggt jobbat, raphanus! 👍🏻

💖🧡💛💚💙💜

Pyttelite
2

Tjusigt!

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

[Moon AppleGrey]
1

Åh, vi har fått nytt sidhuvud här inne nu. 🤩 vad skönt, och så fint det blev.

TatsuOni
1

Det blev jättefint! 😃

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Effie
2

Spanska, ser det ut som…trevligt

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Carmarino
2

#29: Trodde det var latin. 😊

Vixxen
4

Snyggt! 👍