Språk iFokus

Språk

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 4183 ggr
DesK
2

Nya funktioner

Killarna bakom iFokus utvecklar nätverket hela tiden, vilket vi som användare får glädje av. De senaste nya funtionerna är:

Mini-löpsedeln som du hittar under varje tråd

Bra inläggknappen som du hittar under varje inlägg. För varje gång någon klickar där ökar siffran i den grå rutan längst till höger

För att iFokus ska kunna bli så bra som möjligt önskar Niklas att så många som möjligt svarar på hans fråga Glad

/Désirée

Lill-Kisse
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här har dykt upp många "onödor" som jag ser det.
* Inte behöver jag inför varje inloggning bli påmind i vänstra kanten om en massa olika sajter. Man hittar enkelt den totala förteckningen vid behov. Innan alla bilder laddats upp, är det ingen idé att försöka logga på sig.
* Någon möjlighet till betygsättning av enskilda kommentarer har jag heller aldrig känt behov av.
* Mini-löpsedeln under varje tråd kommer jag knappast att läsa alls.

Däremot skulle jag vilja att listan över "Uppdaterade inlägg" var längre. Nu ser jag bara tre stycken.
Rutan "Mina ifokus-sajter" fyllds oerhört långsamt. Lite snabbare skulle man allt vilja att den uppdateras.

DesK
0

Lill-Kisse skriv gärna om dina tankar också på Support Glad

/Désirée

DesK
3

Bra inläggknappen har nu flyttat! Den raden är nu centrerad längst ned, men Bra inläggknappen finns längst till vänster. Glad

/Désirée

DesK
2

Vill bara påminna om Bra inlägg-funktionen, använd den gärna när ni ser något bra här på sajten. Den funkar ungefär som Facebooks gilla-knapp men bara internt inom iFokus.

/Désirée

DesK
2

Nu kan du samla Guldmynt inom iFokus, dessa kommer du framöver att kunna använda till extrafunktioner på iFokus. Glad Vi ska ha lite kul också Skrattande

/Désirée

raphanus
2

#5 - Har vi inte det redan?

DesK
2

Ursäkta, jag tappade visst ett helt ord där - mera Skäms

/Désirée

Emo
2

Så kul! Jag har hittat mitt första nu. Skrattande

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

DesK
1

Nu har guldmyntsshoppen öppnat, du kommer dit genom att gå till din skattkista och klicka på Guldmyntsshoppen under skattkistan Glad

/Désirée

DesK
1

Alex har lagt in en bra beskrivning om hur det fungerar med guldmynten inne på Support Glad

/Désirée