Annons:
Etikettöversättning-tolkning
Läst 659 ggr
Tindravictoria
2020-02-02 14:48

NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG ÖVERSÄTTA TILL SPANSKA!!

Hej! 

Jag skulle verkligen behöva hjälp med att översätta den här texten till spanska!

"Ända sedan jag var liten har jag velat jobba med Musik. Helst som artist. Jag vill spela min musik och fylla arenor. Jag vill kunna påverka folk med min musik. Mina texter vill jag skriva själv. Min plan är att först lyckas i Sverige och sedan flytta till Los Angeles och utvecklas där. Jag skulle vilja vara ekonomisk oberoende men om jag måste välja mellan pengar eller att lyckas med musik väljer jag lätt att få jobba med det jag älskar.   

Jag ska gå estetprogrammet på (gymnasium) i (stad). Man behöver inte ha jättebra betyg för att gå där men redan när jag började mellanstadiet hade jag bestämt mig att jag skulle gå ut med toppbetyg i alla ämnen. Men på senare år så bestämde jag mig att jag i alla fall ska gå ut med 300 i merit. Sista året på gymnasiet ska jag ta ett utbytes år i USA. Dels för att det är bra för mig att utmana mig själv och för att se om jag trivs där eftersom min plan är att flytta dit. Jag har inga direkta planer om barn eller en partner. Det är inget jag känner att jag behöver. Jag satsar hellre på min karriär. Men det känns som det är något som kan ändras senare. "

Annons:
Upp till toppen
Annons: