Annons:
Etikettskriftspråk-ortografi
Läst 1523 ggr
Elsa Lundholm
3/15/18, 1:40 PM

hej jag kommer från hamster ifokus

jag kommer från hamster iFokus och jag hamnade i en komflikt med en person där och hon gick på min stavning. nu har jag också fått privat där det "kan du lära dig att  stava?bra stavning på big deal. du gör påhopp. lär dig stava kom tillbaka sen." då hade jag skrivit big dil på ett inlägg. jag skrev en kommentar som jag vet va fel att jag skrev då jag skrev "bli snäll kom tillbaka sen" jag skrev sen "förlåt men varför är det fel att jag stavar fel" 

jag har dyslexi så jag kan inte göra något åt min staving men jag tar åt mig. jag är 13 år och kämpar varje dag för att få bort mina F jag har i mina ämnen. om ni vill veta vad hon heter för att skriva till henne så skriver jag privat. 

hittade ingen bättre sida för att skriva det hära

Annons:
[broderbob]
3/15/18, 1:50 PM
#1

Hej! Jag är från gruppen Epilepsi, och jag såg ditt inlägg,. Jag har här något litet skrivet som kanske kan hjälpa dig / Hälsningar Bobby

För man ska inte låta bli att högakta en som kan stava till Tisdag, även om han inte stavar det rätt, men att kunna stava rätt är inte det viktigaste. En del dagar har det inte alls någon betydelse om man kan stava till Tisdag

vallhund
3/15/18, 1:54 PM
#2

Din fråga hör nog till https://support.ifokus.se/

Har du påtalat problemen med Sajtvärd o Medarbetare?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

ivanhoe81
3/15/18, 2:15 PM
#3

En språkpolis tydligen, inget att bry sig om anser jag men den otrevliga tonen borde du anmäla till sajtvärden

[broderbob]
3/15/18, 2:18 PM
#4

Visst, inte låter det upplyftande - tvärtom - och det är inte speciellt upplyftande i detta forum

Hälsningar

Bobby

Maria
3/15/18, 2:29 PM
#5

Att skriva taskiga eller ironiska kommentaren och om man dessutom stavar fel gör nog att mottagaren kan svara lite elakt.😉

Det bästa är att låta bli att svara om man känner sig upprörd och vänta tills man lugnat ner sig.

Det är inget som helst fel med att ha dyslexi. 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Elsa Lundholm
3/15/18, 2:58 PM
#6

personen har skrivit och sa att någon kommit in på personens konto och skrev det. det låter lite konstigt tycker jag. men ja löst nu tack att ni svara och vill hjälpa.

Annons:
[broderbob]
3/15/18, 2:59 PM
#7

Exakt som jag skrev i mitt första inlägg  (Utdrag)" men att kunna stava rätt är inte det viktigaste"  

Hälsningar

Bobby

Häl

Elsa Lundholm
3/15/18, 5:12 PM
#8

#7 det är så sant

raphanus
3/18/18, 5:03 PM
#9

Behovet av att få diskutera är mycket viktigare att få tillgodosett än att allting måste vara rättstavat hel tiden. Naturligtvis är det alltid lättare för andra att förstå ju mer rättstavat någonting är, men ett krav på att alla måste stava rätt på allt hela tiden skulle ju lätt rasera själva syftet med detta forum - nämligen att byta tankar och erfarenheter.

Upp till toppen
Annons: