Annons:
Etikettövrigt
Läst 1520 ggr
[ArtGeek]
2015-01-11 15:34

Vill någon hjälpa mig?

Hej!

Jag har ett litet problem som jag undrar om någon kunde hjälpa mig med?  Antar att det finns många språkintresserade här?

Det är så att jag inte är så van att prata engelska, men jag förstår engelska i både tal och skrift mycket väl. Jag brukar öva mig att prata engelska med min pojkvän hemma men nu skulle jag vilja utveckla mig att även kunna presentera mig för någon som jag inte känner sedan förut.

Därför undrar jag om någon därute skulle vara intresserad av att via skype prata en kväll i kanske max 20 min?  Jag har dock ingen webbkamera på min dator än så det blir bara ett ljudsamtal då.

Ett samtal där vi bara presenterar oss lite för varann helt enkelt på engelska.

Finns det någon som skulle kunna tänka sig det?  :)

Annons:
Thaeri
2015-01-11 15:57
#1

Jag skulle kunna bjuda in dig till en chatt där folk från hela världen pratar med varandra på engelska. Vi röstchattar ibland, och när vi gör det är oftast ett par modersmålstalare närvarande.

Du behöver inte vara nervös, modersmålstalarna lär sig andra språk och vet exakt hur svårt det är att lära sig engelska, faktum är att ett par av dem lär sig svenska och är tacksamma för det du kan bidra med vad gäller det🙂

Det är då röstchatt som sagt, inte video.

[ArtGeek]
2015-01-11 16:24
#2

Det låter ju helt perfekt Thaeri!Ler Tack! Det vill jag gärna! När brukar ni ha de chattillfällena? Om du vill skicka mig ett meddelande här på iFokus så kan vi prata mer där kanske?

Thaeri
2015-01-11 16:43
#3

Jag har skickat dig ett meddelande🙂

TjockaBerta
2015-01-15 20:39
#4

Jag är också intresserad. Kan du höra av sig till mig med? Tack!

>>>Malum domesticum<<<

Upp till toppen
Annons: