Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allmänt om sajten och iFokus - Medlemmar - var bor ni? - Medlemmar presenterar sig - Off topic (OT) Artificiell intelligens Boktips Fonologi och fonetik Grammatik Konstruerade/fiktiva språk Kroppspråk Lagar och lagstiftning Länkar - Föredrag Länkar - Ordböcker/lexikon Länkar - Radio/TV Länkar - Tidningar/hemsidor Råd och tips Semantik Skriftspråk - Stavning/Ortografi Skriftspråk - Tryck och grafik Språk i framtiden Språk i förändring Språkgrupp - Språk i Europa Språkhistoria Stilistik - Chattspråk/SMS-språk Stilistik - Dialekter/lokala varianter Stilistik - Korsord och korsordsord Stilistik - Kvinnligt/manligt språk Stilistik - Lyrik, dikt och poesi Stilistik - Lånord Stilistik - Maktspråk Stilistik - Ordspel och ordlekar Stilistik - Ordstäv och ordspråk Stilistik - Slang Stilistik - Språk i film, tv och litteratur Stilistik - Stilblommor, tidningsankor, tryckfel Stilistik - Ungdomligt språk Stilistik - Ålderdomligt språk Tal-, läs- och skrivsvårigheter Teckenspråk Utdöda/döende språk Vad betyder ordet/meningen? Vad kallas saken/företeelsen? Översättning/tolkning Översättningsgrodor Övrigt
Övrigt

Icas nya reklam?

2013-01-07 17:17 #0 av: Marinas Mix

Nog för att jag förstår meningen i det hela, men den stör mig något enormt estetiskt sett alltså.

Vad tycker ni?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel *Min blogg*
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft

Anmäl
2013-01-07 19:01 #1 av: Fridaaaa

Jag tycker med den är störig.
Och ICA Basic är inte direkt den bästa ;)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-01-07 19:16 #2 av: [WickedAlly]

#1 Det är inget fel på Ica Basics varor.

Anmäl
2013-01-07 19:17 #3 av: Marinas Mix

#2 tycker inte jag heller, men reklamen kanske inte var den bästa?

Anmäl
2013-01-07 19:19 #4 av: Fridaaaa

#2 Jag gillar inte deras innehåll :) Man fpr oftast vad man betalar för enligt mig.
Vissa ICA varor kan jag köpa men inte basic :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-01-10 12:52 #5 av: deeremf

Visstnog att de ska visa att de har tagit bort dåliga varor men samtidligt så undrar man lite över det.

Köpte engång en påse med cornflakes från samma firma som producerar ICA basic varor.

Fick med en fin liten klick hönsskit, jag är utbildad bonde men tycker inge om att få det i min mat.

Kan de inte bara skriva att de har plockat bort resten med alla bokstäver?

Kan ju inte skriva mycket utan E A O så vill nog påstå att de är ganska viktiga ändå.

Anmäl
2013-01-11 18:45 #6 av: papa-bear

ica basic är väl euroshopper i nytt format?

Anmäl
2013-01-11 18:49 #7 av: Marinas Mix

Jo just det och när de bytte ut "Euroshopper-förpackningarna", så passade de även på att höja priset rejält på varorna.

Anmäl
2013-01-11 20:17 #8 av: deeremf

#7 De bytte ju knappt ut förpackningarna, är ju bara en ny logo.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.