Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 4183 ggr
DesK
2011-09-26 12:31

Nya funktioner

Killarna bakom iFokus utvecklar nätverket hela tiden, vilket vi som användare får glädje av. De senaste nya funtionerna är:

Mini-löpsedeln som du hittar under varje tråd

Bra inläggknappen som du hittar under varje inlägg. För varje gång någon klickar där ökar siffran i den grå rutan längst till höger

För att iFokus ska kunna bli så bra som möjligt önskar Niklas att så många som möjligt svarar på hans fråga Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Lill-Kisse
2011-09-26 19:18
#1

Här har dykt upp många "onödor" som jag ser det.
* Inte behöver jag inför varje inloggning bli påmind i vänstra kanten om en massa olika sajter. Man hittar enkelt den totala förteckningen vid behov. Innan alla bilder laddats upp, är det ingen idé att försöka logga på sig.
* Någon möjlighet till betygsättning av enskilda kommentarer har jag heller aldrig känt behov av.
* Mini-löpsedeln under varje tråd kommer jag knappast att läsa alls.

Däremot skulle jag vilja att listan över "Uppdaterade inlägg" var längre. Nu ser jag bara tre stycken.
Rutan "Mina ifokus-sajter" fyllds oerhört långsamt. Lite snabbare skulle man allt vilja att den uppdateras.

DesK
2011-09-26 19:25
#2

Lill-Kisse skriv gärna om dina tankar också på Support Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2011-10-04 09:01
#3

Bra inläggknappen har nu flyttat! Den raden är nu centrerad längst ned, men Bra inläggknappen finns längst till vänster. Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2011-10-15 18:24
#4

Vill bara påminna om Bra inlägg-funktionen, använd den gärna när ni ser något bra här på sajten. Den funkar ungefär som Facebooks gilla-knapp men bara internt inom iFokus.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2011-10-21 10:51
#5

Nu kan du samla Guldmynt inom iFokus, dessa kommer du framöver att kunna använda till extrafunktioner på iFokus. Glad Vi ska ha lite kul också Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

raphanus
2011-10-21 11:41
#6

#5 - Har vi inte det redan?

Annons:
DesK
2011-10-21 11:44
#7

Ursäkta, jag tappade visst ett helt ord där - mera Skäms

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Emo
2011-10-21 11:52
#8

Så kul! Jag har hittat mitt första nu. Skrattande

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

DesK
2011-10-28 14:03
#9

Nu har guldmyntsshoppen öppnat, du kommer dit genom att gå till din skattkista och klicka på Guldmyntsshoppen under skattkistan Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2011-11-06 11:39
#10

Alex har lagt in en bra beskrivning om hur det fungerar med guldmynten inne på Support Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: