Annons:
Etikettgrammatik
Läst 4478 ggr
Skogselva
2010-03-16 17:22

Ihopskrivningar

Det finns ju en tråd för särskrivningar, men det kan bli lika dråpligt med ihopskrivningar så jag tycker vi ska ha en tråd för det med. Tungan ute

Det här är inget jag själv erfarit, utan det har jag hittat på:

helvete istället för hel vete.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
maxiq
2010-03-16 17:37
#1

Det finns ju redan en ihopskrivningstråd. :-P


"On the internet You can be anything you want.
It is strange that so many choose to be stupid"

Skogselva
2010-03-16 18:02
#2

Då "försvann" den för fort för att jag skulle hinna se den. Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

maxiq
2010-03-16 18:05
#3

Ja ibland går det undan! Flört


"On the internet You can be anything you want.
It is strange that so many choose to be stupid"

Skogselva
2010-03-16 18:08
#4

Det gäller det att vara snabb

 

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

raphanus
2010-03-17 09:56
#5

Jag låser den här tråden och hänvisar till den första.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: