Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allmänt om sajten och iFokus - Medlemmar - var bor ni? - Medlemmar presenterar sig - Off topic (OT) Artificiell intelligens Boktips Fonologi och fonetik Grammatik Konstruerade/fiktiva språk Kroppspråk Lagar och lagstiftning Länkar - Föredrag Länkar - Ordböcker/lexikon Länkar - Radio/TV Länkar - Tidningar/hemsidor Råd och tips Semantik Skriftspråk - Stavning/Ortografi Skriftspråk - Tryck och grafik Språk i framtiden Språk i förändring Språkgrupp - Språk i Europa Språkhistoria Stilistik - Chattspråk/SMS-språk Stilistik - Dialekter/lokala varianter Stilistik - Korsord och korsordsord Stilistik - Kvinnligt/manligt språk Stilistik - Lyrik, dikt och poesi Stilistik - Lånord Stilistik - Maktspråk Stilistik - Ordspel och ordlekar Stilistik - Ordstäv och ordspråk Stilistik - Slang Stilistik - Språk i film, tv och litteratur Stilistik - Stilblommor, tidningsankor, tryckfel Stilistik - Ungdomligt språk Stilistik - Ålderdomligt språk Tal-, läs- och skrivsvårigheter Teckenspråk Utdöda/döende språk Vad betyder ordet/meningen? Vad kallas saken/företeelsen? Översättning/tolkning Översättningsgrodor Övrigt
Skriftspråk - Stavning/Ortografi

om en person

2017-04-07 20:12 #0 av: timon5

efter han dödade gubben så kom polismän ditt och säger att ett skrek hade hört av grannar under natten men personen bjuder in dem och säger att gubben hade åkt till landet och han visar polismän runt i hela huset och han till och med bjuder dem på fika.

kan någon snälla svara

jag skrev fel jag menar hjälpa mig med grammatiken

Anmäl
2017-04-07 20:43 #1 av: Amandla

Svara på vilken fråga?

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-04-07 21:14 #2 av: Maria

Så här kanske?

Efter han dödat gubben så kommer polismän dit och säger att ett skrik hade hörts av grannar under natten. Personen bjuder in poliserna och säger att gubben har åkt till landet och han visar polismännen runt i hela huset och bjuder dem till och med på fika.

/Maria

Anmäl
2017-04-07 21:22 #3 av: Jbgs

Ja men ska vi ta detta imon när vi nykrtat till ? Flummigt.se

Anmäl
2017-04-07 21:27 #4 av: Maria

#3 Då är det bäst att du går och lägger digSkrattar

/Maria

Anmäl
2017-04-08 20:56 #5 av: Jbgs

#4 ja jag gjorde det. Spik nykter å fattar fortfarande inte nånting. Med gör du det så har du nog med tagit för mkt ?😀

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.