Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allmänt om sajten och iFokus - Medlemmar - var bor ni? - Medlemmar presenterar sig - Off topic (OT) Artificiell intelligens Boktips Fonologi och fonetik Grammatik Konstruerade/fiktiva språk Kroppspråk Lagar och lagstiftning Länkar - Föredrag Länkar - Ordböcker/lexikon Länkar - Radio/TV Länkar - Tidningar/hemsidor Råd och tips Semantik Skriftspråk - Stavning/Ortografi Skriftspråk - Tryck och grafik Språk i framtiden Språk i förändring Språkgrupp - Språk i Europa Språkhistoria Stilistik - Chattspråk/SMS-språk Stilistik - Dialekter/lokala varianter Stilistik - Korsord och korsordsord Stilistik - Kvinnligt/manligt språk Stilistik - Lyrik, dikt och poesi Stilistik - Lånord Stilistik - Maktspråk Stilistik - Ordspel och ordlekar Stilistik - Ordstäv och ordspråk Stilistik - Slang Stilistik - Språk i film, tv och litteratur Stilistik - Stilblommor, tidningsankor, tryckfel Stilistik - Ungdomligt språk Stilistik - Ålderdomligt språk Tal-, läs- och skrivsvårigheter Teckenspråk Utdöda/döende språk Vad betyder ordet/meningen? Vad kallas saken/företeelsen? Översättning/tolkning Översättningsgrodor Övrigt
- Allmänt om sajten och iFokus

Språk iFokus fyller sex år i dag!

2016-03-12 10:31 #0 av: raphanus

Vilken är din mest minnesvärda upplevelse från din tid här på Språk iFokus under de sex år som nu har gått?

Anmäl
2016-03-12 10:45 #1 av: Aleya

Grattis! Ja jag har ju läst er tråd "Sär skrivningar". Älskar den.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios

Anmäl
2016-03-12 12:32 #2 av: kattöga

Grattis på 6-årsdan! Skrattar

(Måste fundera lite på den mest minnesvärda upplevelsen....)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl
2016-03-23 12:32 #3 av: Effie

Mest minnesvärda upplevelse? Svårt att saga.

Jag minns ju hur lycklig jag var när jag hittade hit.  Och jag har känt mig glad när jag lärt mig något, om det nu varit någon grammatikdiskussion, eller ords betydelser eller användning. Glada diskussioner, mycket humor... jag trivs här.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Anmäl
2016-03-23 14:05 #4 av: BrittaD

Grattis på 6-årsdagen!

Jag har besökt den här sidan bara ett par år (tror jag) och oj vad trådarna Språkliga fadäser och Sär skrivningarna har bidragit till glada skratt och livsförlängning.

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.