Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allmänt om sajten och iFokus - Medlemmar - var bor ni? - Medlemmar presenterar sig - Off topic (OT) Artificiell intelligens Boktips Fonologi och fonetik Grammatik Konstruerade/fiktiva språk Kroppspråk Lagar och lagstiftning Länkar - Föredrag Länkar - Ordböcker/lexikon Länkar - Radio/TV Länkar - Tidningar/hemsidor Råd och tips Semantik Skriftspråk - Stavning/Ortografi Skriftspråk - Tryck och grafik Språk i framtiden Språk i förändring Språkgrupp - Språk i Europa Språkhistoria Stilistik - Chattspråk/SMS-språk Stilistik - Dialekter/lokala varianter Stilistik - Korsord och korsordsord Stilistik - Kvinnligt/manligt språk Stilistik - Lyrik, dikt och poesi Stilistik - Lånord Stilistik - Maktspråk Stilistik - Ordspel och ordlekar Stilistik - Ordstäv och ordspråk Stilistik - Slang Stilistik - Språk i film, tv och litteratur Stilistik - Stilblommor, tidningsankor, tryckfel Stilistik - Ungdomligt språk Stilistik - Ålderdomligt språk Tal-, läs- och skrivsvårigheter Teckenspråk Utdöda/döende språk Vad betyder ordet/meningen? Vad kallas saken/företeelsen? Översättning/tolkning Översättningsgrodor Övrigt
Översättning/tolkning

Hjälp med översättning (engelska)

2015-05-18 20:16 #0 av: NordicSunset

Hej! Jag behöver hjälp med att översätta ett brev från svenska till engelska, det vore riktigt snällt om någon kan hjälpa mig! Skriv i tröden då så skickar jag iväg ett Pm. :)

Anmäl
2015-05-18 20:17 #1 av: wille_wille

Jag kan försöka hjälpa till Glad

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Anmäl
2015-05-18 20:21 #2 av: NordicSunset

#1 Det är ganska långt, glömde skriva det! Vill du fortfarande? :) Tänkte så att det inte kommer som en chock liksom xD

Anmäl
2015-05-18 20:22 #3 av: wille_wille

Jag har 1,5 timme på mig och antar att det inte tar så lång tid att översätta Cool

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Anmäl
2015-05-18 20:23 #4 av: NordicSunset

åhh tack! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.