Annons:
Etikettöversättningsgrodor
Läst 2624 ggr
Amandla
2014-08-06 10:39

Taskigt maskinöversatt spam

En kompis har fått följande mejl, det är rena rama gojan 🤦‍♂️

Barclays packar ihop för kick
gata för PLC 28
vän
för kungarike NG1
2bd Nottinghamshire

förenad kär,

mitt känt är John K. Martins och I-förmiddag som chefen kommenderar av Barclaysen packar ihop nottingham, enigt kungarike. Förmiddag som I att gifta sig med 3 ungar.

Jag önskar att informera dig att jag behöver din akut hjälp. Summan av 16.5 brittiska miljoner dunkar lämnades i mitt packar ihop vid den sena Hugo Chavez, tidigare president av venezuela, och jag var hans konton kommenderar, tills han dog.

Jag mötte Herr chavez i venezuela i 2008 och honom skapade detta konto i mitt packar ihop och informerat mig att han önskade att investera i fastighet i det eniga kungariket.

Jag behöver att överföra dessa pengar från mitt packar ihop till ditt packar ihop, så att vi båda aktie dessa pengar, och jag behöver överföringen att göras urgently.

Behaga kontaktar mig nu, om du kan hjälpa mig, och att överföra mig som det nedanfört specificerar

1} namnger mycket, och tilltalar

2} tilltalar

3} förmiddag

för telefonnummer som I väntar för att höra från dig nu.

John k.Martins


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tjeja
2014-08-06 10:49
#1

Ha ha ha ha…. nästan lika kul som paris turistinformations sida för några år sedan!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

raphanus
2014-08-07 06:19
#2

Jistanes!

Ary
2020-07-12 21:36
#3

😂😂😂

Kan knappast bli värre.

Var tvungen att putta upp lol.

Carmarino
2020-08-05 10:43
#4

Inget spam visserligen, men maskinöversatt ändå.

Valde för skojs skull "Översättning" på Instagram av den här texten:
"It's so cool that we have starfish in Sweden, it's one of the cooler things I have seen snorkeling."

Översättningen löd:
"Det är så coolt att vi har sjöstjärna i Sverige, det är en av de svalare sakerna jag sett snorkla."

Har själv sett sjöstjärnor flera gånger här i Sverige, men aldrig någonsin har jag sett dem snorkla. Fast svala saker är de nog - det kan ju vara lite kyligt på botten där de befinner sig. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

DesK
2020-08-06 18:15
#5

😃😃😃

Jisses! Jag har också fått några illa översatta mejl, men det där var värre

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[[eskils_]]
2020-08-10 13:12
#6

#0 "Jag behöver att överföra dessa pengar från mitt packar ihop till ditt packar ihop" 

"1} namnger mycket, och tilltalar

2} tilltalar

3} förmiddag"

Hur kan de tro att någon nappar på detta?? FörskräcktGapskrattar

Annons:
Amandla
2020-08-10 19:13
#7

#6 Nä, det är inte lätt att följa de instruktionerna 😂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ary
2020-08-11 10:18
#8

#7 Nej vad är det man ska göra liksom? 😂😭😂

Upp till toppen
Annons: