Annons:
Etikettspråkgrupp-europa
Läst 3123 ggr
taylorgomez001
7/5/13, 3:16 PM

Några bra språksidor online? (Gratis)

Hejsan Hejsan! Jag har en mamma som är född i Kroatien men hon är uppvuxen i Sverige. Vi åker till Kroatien 6 veckor varje år och jag och  min bror pratar inte Kroatiska! Min mamma vill gärna att jag ska börja läsa Kroatiska och det ska jag. Vet ni några bra språksidor till Kroatiska?

Jag vill också gärna lära mig Franska hemma. Så jag skulle gärna vilja ha lite tips där också!

Kramar: Felicia ❤️

Enjoy the small things in Life...

For one day you will look back and realize they were the big things Hjärta

Annons:
Unibrow
7/14/13, 10:03 AM
#1

Jag vet inte någon specifik sida för kroatiska men jag är medlem på italki.com. Du kan lära dig i stort sett vilket språk du vill. Man kan skriva inlägg som blir rättade av nativa talare, ställa frågor och ha 1:1 lektioner på skype. Funkar prima tycker jag 🙂

taylorgomez001
7/15/13, 10:13 AM
#2

Okej

Enjoy the small things in Life...

For one day you will look back and realize they were the big things Hjärta

Endezeichen
8/13/13, 9:12 PM
#3

#1 Har kollat igenom lite på användarvillkoren och allt. Men funderar på huruvida det är gratis eller ej? Tänkte för det står ju "gratis" i parantes i rubriken till tråden, eller är det jag som ser i syne? När jag läser användarvillkoren ("Terms of service") känns det inte riktigt gratis. Kostar det? Och i sådana fall: Vad kostar?

#0 Nu vet jag inga hemsidor för varken kroatiska eller franska, då jag inte studerar något av dessa språk i nuläget. Men ett tips är att kolla om ord-, och grammatikböcker finns på ert bibliotek eller om det finns att köpa. Sedan kan man göra lite hemövningar när man väl kan lite. Men börja där. Hittar jag hemsidor som är gratis i förbifarten till mina språk så kommer jag med dem till dig. Kan även kolla lite extra.

taylorgomez001
8/13/13, 9:51 PM
#4

#2

Tack!!

Enjoy the small things in Life...

For one day you will look back and realize they were the big things Hjärta

Unibrow
8/13/13, 10:44 PM
#5

#3 man kan betala för lektioner om man vill men det har jag  personligen aldrig gjort, de flesta vill mer  än gärna  hjälpa till gratis. Om man nu skulle vilja köpa lektioner så brukar det gå på runt 1-25 dollar beroende på vad  den som håller  i lektionerna vill ha betalt. Men det är sällan som det behövs såvida man nu inte vill ha någon med en faktiskt lärar- eller språkutbildning.

Upp till toppen
Annons: