Annons:
Etikettgrammatik
Läst 2828 ggr
verklighetenbuddhist
5/24/13, 12:15 PM

Gramatik hjälp!

Jag lider av tvångsyndrom,svår depression.Jag ursprungligen från sydost asien, varit här 8 år.går på högskol utbildning..jag blir lite sent att skicka en uppgift p.g.a trotthet o depression..undrar om det finns mänskliga hjärta som bara rätta mina gramatik…!!! Jag måste finnas i sverige för min sjuke  pappas skull,Börje klarar inte utan mig, kan inte lämna det landet.Min tänke att hjälpa till pappa tills hans sisita andetaåg kvår.Han vill inte ha nån hemhjälp helt bereonde av mig,jag få inget betalnig ..utan jag älskar pappa hela mitt hjätta ..honom..Hjälp mig om det finns en medmänsklig hjärta..!

Annons:
raphanus
5/24/13, 3:30 PM
#1

Skriv här vad det är du vill ha hjälp med, så ska vi se vad vi med gemensamma krafter kan komma fram till.

verklighetenbuddhist
5/24/13, 4:02 PM
#2

Det är inte klart än 6 sidor, Den ska gå igenom urkund så kan man inte kriva här kan bara skickas till personliga e mail.Urkund kommer att tolka som jag har kopierat från här ..det som är största problemet..En snäll människa hjälpte mig en gång ..jag skickade till hans personliga e mail och sedan rättade han..han är för gammal och numerar orkar han inte rätta…stor tack till dig raphahus…

Caspia
6/15/13, 4:29 PM
#3

Har det ordnat sig med uppgiften?

Envishet och drömmar

Upp till toppen
Annons: