Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allmänt om sajten och iFokus - Medlemmar - var bor ni? - Medlemmar presenterar sig - Off topic (OT) Artificiell intelligens Boktips Fonologi och fonetik Grammatik Konstruerade/fiktiva språk Kroppspråk Lagar och lagstiftning Länkar - Föredrag Länkar - Ordböcker/lexikon Länkar - Radio/TV Länkar - Tidningar/hemsidor Råd och tips Semantik Skriftspråk - Stavning/Ortografi Skriftspråk - Tryck och grafik Språk i framtiden Språk i förändring Språkgrupp - Språk i Europa Språkhistoria Stilistik - Chattspråk/SMS-språk Stilistik - Dialekter/lokala varianter Stilistik - Korsord och korsordsord Stilistik - Kvinnligt/manligt språk Stilistik - Lyrik, dikt och poesi Stilistik - Lånord Stilistik - Maktspråk Stilistik - Ordspel och ordlekar Stilistik - Ordstäv och ordspråk Stilistik - Slang Stilistik - Språk i film, tv och litteratur Stilistik - Stilblommor, tidningsankor, tryckfel Stilistik - Ungdomligt språk Stilistik - Ålderdomligt språk Tal-, läs- och skrivsvårigheter Teckenspråk Utdöda/döende språk Vad betyder ordet/meningen? Vad kallas saken/företeelsen? Översättning/tolkning Översättningsgrodor Övrigt
Översättning/tolkning

Kan någon ryska

2012-02-23 00:33 #0 av: Freja.A

Hej!

Jag skulle behöva någon som kan översätta en mycket mycket kort intervju som är på ryska, till svenska åt mig?

Vore djupt tacksam, om någon vänlig har lust att hjälpa mig översätta så pm:ar jag videon. :D

Anmäl
2012-02-23 02:25 #1 av: raphanus

PM:a mig, du!

Anmäl
2012-02-24 20:31 #2 av: [Dominik]

Kan säga ett ord på ryska...

Anmäl
2012-02-24 20:33 #3 av: Freja.A

Samma här... spasiba hehe Glad

Anmäl
2012-02-24 20:45 #4 av: Jalking

Va!? Missade ni Jacob Dalins ryska språkkurs på TV? Jag såg lite av det så jag kan både traktor och tårta på ryska. Känner mig bildad.

(Ursäkta, trådskaparen. Jag kunde bara inte låta bli...)

Anmäl
2012-02-24 22:26 #5 av: Katerina

Hej! Jag kan ryska och kan gärna försöka hjälpa.

Anmäl
2012-02-25 00:21 #6 av: Freja.A

Åh vad snällt. PM:ar dig videon :)

Anmäl